maandag 11 maart 2013

Rare beauty gewoontes

Samen met heel veel andere vrouwen (en mannen!) houd ik me elke dag bezig met beauty. En dan neem ik beauty hier even heel breed, van douchen tot opmaken tot haarmaskers tot nagels lakken. Het is in feite allemaal verzorging. Nu dacht ik er laatst eens over na wat voor rare beauty gewoontes ik eigenlijk heb, of wat voor rare dingen er zijn in mijn beauty routines. Je zult ze op het eerste oog niet zien, maar ik weet wel beter. Ik kon er zelfs een lijstje van maken en was daarna zo benieuwd dat ik ook wilde weten wat jullie rare gewoontes waren.


  • Ik koop bijna nooit mascara, maar als ik het koop, dan pak ik een willekeurige van Catrice of Essence en kijk niet naar de werking of waarvoor hij bedoelt is. Eigenlijk werken alle mascara’s precies hetzelfde bij mij.



  • Ik kan mijn eyeliner op mijn rechteroog perfect aanbrengen en als ik het op mijn rechteroog aanbreng dan kan ik ook mijn oog openhouden terwijl ik dat doe. Dat vind ik het allerfijnst. Probeer ik mijn linkeroog te doen, dan gaat mijn oog opeens vanzelf dicht. Op een of andere manier lukt het me dan niet meer om het mooi op te brengen en mijn wing gaat ook altijd fout aan de linkerkant. 
  • Soms sta ik opeens als een malle mijn parfum door heel mijn kamer te sprayen. Vijf spraytjes in mijn bed, drie rond mijn bureau en dan een paar wilekeurige spraytjes mijn kledingkast in. Het komt weleens voor dat ik parfum zo heerlijk vind, dat ik wil dat alles ernaar gaat ruiken.
  • Mijn handen en armen zitten regelmatig onder de make-up door het swatchen en dat vergeet ik er vaak ook af te halen, wat kan resulteren in wat rare blikken.

Heb jij een beetje aparte of rare beautygewoontes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten