donderdag 21 maart 2013

ASMR

Ik ga het vandaag met jullie hebben over ASMR Sensory Meridian Response.Dit is een tintelend gevoel in je hoofd dat je krijgt wanneer je een bepaald geluid hoort. De meeste geluidjes zijn ASMR-triggers: van het geluid van een tosti die gegeten wordt tot het geluid van een pen op papier. Er zijn duizenden filmpjes over te vinden op youtube van (meestal vrouwen) die worden gevraagd dit te doen. Zoals the waterwhispers zij verdiend hiermee haar geld. Er is zelfs een app van ASMR
Ik heb het zelf wel eens als iemand iets voor me inpakt of de kapper mijn haar borstelt
Ik ben ook van plan om af en toe een ASMR filmpje te maken ik zou zeggen zoek het eens op op youtube. Stel je er voor open.En let vooral op dagelijkse geluiden.
Als iemand een cadeautje voor je inpakt of de caissière het geld telt dat ze je terug moet geven.


Hebben jullie al eens een ervaring gehad met ASMR?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten